Pages

tirsdag 2. oktober 2012

FIAT LUX

Da vi satte i gang å male, fjernet jeg like godt de fæle lampene som var festet i bjelken. Men uten å ha noe å erstatte dem med ... Chéri maste og maste om at jeg måtte gjøre noe med det, men jeg ville absolutt vente til jeg fant "det perfekte".







Så det ble en del famling i mørket, - ganske lenge - men jeg fant !
PERFEKT !


Ironisk nok kostet lyspærene mer enn lampen...

Men fortvil ikke, jeg har fremdeles denne "lekkerbiskenen" som jeg ennå ikke har funnet noe til :





Men nå må jeg løpe, min lille forskerspire har vært ute og flydd i vektløs tilstand - (uten å spy !) og må hentes på stasjonen i Marseilles. Fikk tekstmelding om at hun var togsyk ... og DET er ironisk !
Så da går vi fort og ser glad ut, ha en god uke !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar