Pages

søndag 30. september 2012

SKRIFTEN PÅ VEGGEN !

Ja, så var jeg tilbake, og har ikke ligget på latsiden ...men hvor var jeg hen...JO :


HER !

Og den blåfargen er absolutt gått ut på dato !

Alså dette "sykkelskuret" ... Jeg hater å rydde, men hater rot enda mere, og har min egen teori om å bo seg inn et sted :
Tingene finner selv ut hvor de skal stå, og når det ser rotete ut, bygger man bare et skap rundt rotet.

 ROT UTEN SKAP RUNDT


Prøvde å forklare til Chéri hvordan jeg ville ha ting, men han skjønte ingenting av mine forklaringer, så Tante Doris måtte tegne og fortelle. Med kritt på veggen.
Han må ha misforstått igjen, for enda så snill og mild jeg er, - tror jeg, - oppfattet han det som ...

SKRIFTEN PÅ VEGGEN, UÆÆÆ !!!


Det var jo absolutt ikke meningen å skremme noen, men jaggumeg ble det fart på sakene ! (muahaha)

Så vi frant frem stigene... (viser frem enda mere rot uten ordentlig skap rundt seg...) og satte i gang !
 


FØRSTE STRØK !

 Chéri sin hånd her; mine armer er fremdeles ganske arme.

 Og selvfølgelig må skapene "skreddersys", ingen standardmål passer inn her, så jeg måtte tegne litt mere, - men ikke på veggen denne gangen...
 

Men nå jukser jeg litt...dette var planen FØR jeg gjorde et funn hos Emmaüs (bruktbutikken), - men det skal jeg vise neste gang ...

Ha en fortreffelig søndag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar