Pages

søndag 11. september 2011

STOR JENTE MED EGEN SLIPEMASKIN

Fant to Ikeastoler på en nyåpnet bruktbutikk, 5 Euro!
Setter i gang og sliper - MIDT I STUA! Det hastet jo, vi hadde ikke en eneste stol!
Det var for kaldt i garasjen. Og det var før Jøtulens ankomst til atelieret. Hva annet kunne jeg gjøre?



I følge husreglene måtte de bli "baskerrøde", siden de skal stå på kjøkkenet. Etter-bilde kommer senere, for i skrivende stund sitter jeg innestengt og sykemeldt i Bandol og blar igjennom eksisterende bilder. LENGTER NED DIT!
Den bruktbutikken ble stengt ganske fort, og det var synd, for jeg hadde på lang sikt planlagt å kjøpe alt innholdet...

Jeg må forresten ønske meg ny slipemaskin til jul. Den forrige ble ødelagt da mon chéri datt ned fra stigen da vi malte utvendig treverk i sommer. Han landet i hortensiabusken, så det gikk bra. Men ikke med slipemaskinen, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar