Pages

tirsdag 13. september 2011

HANS, HENNES OG FELLES

PROBLEM: Mon chéri og jeg har ikke samme smak!

Jeg blar igjennom blogg etter blogg og beundrer interiører, og hos alle sammen virker det som om det er bloggeren alene som står for farger og stil, uten innvendinger. HELDIGGRISENE! Min ektefelle har sin egen smak, sin egen stil og sine egne meninger. Og han er like sta som meg! Men vi har absolutt tenkt å bli gamle sammen.

LØSNING:  husregler! Og hvert sitt anneks.

Stue og kjøkken er felles, og DER KOMMER DET JO FOLK, så der holder vi det presentabelt nøytralt (haha, alt er relativt) ... vi er i hvertfall ENIGE, og gjør ingenting uten den andres samtykke.


Og så kan vi gjøre hva vi vil med hvert vårt anneks.

HAN liker veldig godt kombinasjonen av lindegrønt og mandarin, men trengte litt teknisk hjelp til gardiner; han hadde hengt opp noe som var for kort og for smalt...
Jeg har en jobb hvor jeg ikke nødvendigvis liker alt jeg maler, men kundene gjør det jo...så jeg bare satte i gang og overrasket ham:



Jeg begynner nesten å like lindegrønt og mandarin...


 Det ble et veldig fint lys av det, og resten av innredningen har ikke jeg noe med - heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar