Pages

torsdag 20. oktober 2011

Nyttårsforsettet

Har som forsett at jeg alltid skal ha nyttårsforsetter som er enkle å utfylle. Årets var å plante et epletre, og trodde at det skulle være en grei sak. Hå, hå, hå så fornøyd med nyttårsforsettet sitt, se på meg som får til alt jeg planlegger!
Dessverre hadde jeg også planlagt at karpalkanal-syndromet i høyre hånd skulle bli bra av seg selv. Host, host. 


Onde tunger kaller bilen min for "fingerbølet"! Onde tunger har ikke skjønt poenget!




Jeg pleier ikke være mye avhengig av mannlig hjelp, men med den karpalkanalen som måtte åpnes kirurgisk, var jeg redusert til  en litt sånn "inspiserende" rolle; "nei, det er ikke dypt nok, vidt nok, er du ikke glad for at du får være med å plante epletre? "


Denne lille kjerra kostet meg det hvite ut av øyet, eller skinnet av baken, som det heter på fransk, men den er genial til å drasse med seg tunge ting når jeg tar av veggene. Er kanskje egentlig et leketøy...





Sånn ser den ut med veggene på...




Og der var årets nyttårsforsett utført!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar