Pages

søndag 11. september 2011

Velkommen


OK, det ser veldig rotete ut, den parasollen er helt forferdelig, men når det er hetebølge her, må alle midler tas i bruk!
Gårdsplassen ble til å begynne med bare brukt som, eh, gårdsplass, men mannen min er alltid der solen er, og liker å drikke morgenkaffen på denne siden, som vender mot øst. Så mon chéri gikk til innkjøp av utemøbler - UTEN MEG! Lindegrønt og mandarin. Ikke mine farger!  Men,- vi har noen husregler som jeg kommer tilbake til senere...

Her skal det bli "plætting":     (måtte bare bruke litt tid på at "noen" skulle få den idéen helt på egenhånd)                   



(Sa jeg at jeg ikke liker lindegrønt?)

Det er jo også logisk å tilbringe mere tid her siden det er på denne siden grillen står.




Her er vi på sydsiden med pergola inn til "Den Hemmelige Hagen", Vinterhagen under villvinen med "den-hersens-hvite-satellittgreia", og i forkant av bildet; "mon chéri sin hule" før jeg var snill og hengte opp gardiner hos ham i farger jeg ikke liker, hrmf!
Måtte jo det; det hang noen forferdelige gamle trådgardiner der etter de forrige eierne, og dem kunne jeg bare ikke leve med! Selv lindegrønt og mandarin er bedre enn det!



Pimousse og Thor i den "Hemmelige Hagen".

 Hverken hund eller katt er mine egne, men Pimousse kommer på besøk med "pappaen" sin når jeg er her, og Thor er alltid med "bestemor" på ferie. Gi meg litt slingremonn, da! Når ingen av mine tre voksne har tid til å gjøre meg til bestemor, må jeg få være litt tussete med dyr...

Den "Hemmelige Hagen"...*grimase* Ja, jeg skammer meg, og kviet meg for å legge ut dette bildet; jeg hater nemlig sånne stoler.


Og hva gjør den katten på bordet!
Dessuten trodde jeg at jeg skulle slippe å plukke opp leker etter at ungene ble store...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar