Pages

lørdag 10. september 2011

FØR


 

Trist, og med en takbjelke, karmer og dører i en blåfarge som forlengst har gått ut på dato!


Det er 25m2; jeg må ha vaskemaskinen og stekeovnen her, har ikke plass på kjøkkenet. Om sommeren bruker jeg det som atelier, om vinteren er det for kaldt, så første steg må bli varme.
Liten vinkjeller/matbod bak den blå døren.




Ellers brukes det som bøttekott, og til midlertidig oppbevaring av "diverse" Så mye plass må utnyttes bedre!



 Adgang til garasjen via den blå døren med glass, kjøkkeninngangen ut til høyre.




OH, LYKKE! Har alltid ønsket meg en liten Jøtul ( Uttales zjotoll heromkring...) Endelig trenger jeg/har jeg plass til en!
Stekeovnen satte de forrige eierne igjen, veldig greit for meg som har to husholdninger, men den anretningen er LITT vel rustikk...



De forrige eierne hadde virkelig sansen for detaljen som dreper. Bokstavelig talt. Maling og lys er neste post!


2 kommentarer:

  1. Hei Doris! Tusen tusen takk for de søte kommentarene dine på blogen min - kjempekoselig!! Så heldig du er som faktisk BOR i Frankrike - du må jo velte deg i herlige skatter og markeder!!?? Kommer tilbake til bloggen din når jeg har bedre tid - nå skal jeg lufte eehh.. Doris! Klem C

    SvarSlett
  2. Åh, hjelp, jeg har besøk! Og jeg som ikke har ryddet!
    Tusen takk for at du kom innom! Klem

    SvarSlett